Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

Įdomi jūsų nuomonė

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Sveiki,

na, pirma visus visus su Šv.Velykom!

Visų antra... Labai įdomi jūsų nuomonė.Kaip tik dabar skaitau Da Vinčio kodą, toj vietoj, kur pasakojama apie kitokią, neįprastą girdėti istoriją, apie krikščionybės pagrindus ir esą nuslėptą tikrovę. Ieškojau daug informacijos, bet dauguma dalykų, tiesiog, nesisieja... Galiu nekreipti dėmesio, bet šįkart galvoje liko didelis klaustukas ir daug neatsakytų klausimų, kuriuos labai knieti išsiaiškinti ir patvirtinti arba paneigti kai kuriuos  knygoje iškeltus teiginius. Kas skaitė šį kūrinį  arba žiūrėjo filmą, tikrai žinos apie ką kalbu.

Labai įdomu išgirsti žmonių nuomonę. Ar vertinate tai kaip tikrovę ar rašytojo fantazijos vaisių? Ar bandėte tuo domėtis, ar tai atrodo dar vienas nereikšmingas dalykas?

 2012 m. balandžio 8 d.

 2012 m. rugsėjo 12 d.
 2012 m. liepos 19 d.
 2012 m. gegužės 7 d.

Komentarai (23)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Rutonė
2012 m. balandžio 8 d. 22:47:25 2012-04-08 22:50:22
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Skaičiau visas tris. Reikia pradėt pirmiausia nuo "Angelai ir demonai" (ne Dievai ir demonai, kaip Tomazas ir Marazas save laidoje "Po 3" vadino... {#}), tada "Da Vinčio kodas" ir galiausiai "Prarastasis simbolis".

 

Sakysiu, kaip buvo man. Susiskaitė tai ką aš žinau.... Na gerai, dar puslapį, dar, dar, dar,... Na gerai, dar skyrių - šitas visai mažulytėliukas... Na gerai, dar skyrių.. juk mažulytis... UOJ. KIEK VALANDŲ??? Pusė trijų nakties????? {#}{#} Ir taip visas tris.

Tai va, mano nuomone, kitaip ir negali būt, kad čia yra labai daug tiesos, labai išmoningai sumaišytos su išmislu. Niekas taip įtikinamai neatrodo, kaip fantazija, paskaninta trupiniu tiesos. Ir tos sąmokslo teorijos. Kuo daugiau nuo mūsų slepiama, tuo labiau knieti regzti visokius sąmokslus, kurpti sąmokslų teorijas. Svarbiausia - nežinia, kiek čia yra tiesos, kiek išmonės - na suraskit jūs man žmogų, kuris jums nieko neslėpdamas pasakys, kas yra kas. Netikiu, kad toks atsiras, netikiu....  {#} Ir tikrai toks neatsiras ne todėl, kad niekas nieko nežino, o todėl, kad jūs/mes neturite/me to žinoti - kažkam tai būtų labai neparanku.

Antra. Susidarė įspūdis (tiesa, tik dabar tokia mintis atėjo), kad simbolologas Langdonas - tai pats Brownas. Tai tik per išgalvotą asmenį dėstomi savi atradimai (ar "atradimai", jei jums taip labiau patinka).

Mačiau ir filmą. Nepasakyčiau, kad sužavėjo - knyga geriau skaitosi. Tačiau nustebino kitkas - Tomas Hanksas TOBULAI atitiko tai, kaip įsivaizdavau profesorių Langdoną.

O dabar nuo viso to nutolau, nors iš pradžių laaaabai knietėjo panagrinėt, kas ką kodėl kaip..... Po to kažkaip atvėsau.... Jep, kaip sako Misa - tiesa slypi kažkur anapus. Bet jei jūs čia vėl pradedat tas bangas kelt, žiūrėkit, vėl imsiuos tų knygų. Įtraukia tai beprotiškai. Ką jau tenka pripažint - intriga sukalta meistriškai, o ir stilius (bent jau man) lengvai įkertamas.

 

Pabaigai pasvarstymas apie iliuminatus. Mane nustebino tik tai, kad Brownui neužkliuvo vienas labai akivaizdus dalykas - galima bendra pasaulinė kalba. Esperanto. Kilusi, beje, iš Lietuvos. Na, tęskit savo sąmokslo teorijas, tęskite....


Atsakyti
V3rtig0
2012 m. balandžio 8 d. 19:22:36
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Hare hare hare hare Krišna... {#}


____________________
bacon
Atsakyti
R7wa
2012 m. balandžio 8 d. 19:20:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O, Dieve, tik ne Jehova {#}


____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
velniux
2012 m. balandžio 8 d. 19:18:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ne, čia ne tai. Kalbu ne apie tikėjimą kitu Dievu ar kažką tokio, ką skelbia Jehovos liudytojai. Tikrasis tikėjimas - tikėjimas Dievu, jo buvimu visur ir visada, o ne tikėjimas, kad jei sekmadienį nenueisi į bažnyčią ir per ilgai sėdėsi prie kompiuterio - padarysi nuodėmę.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Alvydas1
2012 m. balandžio 8 d. 19:15:58
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Labai primena Jehovos Liūdytojų propogandą. Tikrasis tikėjimas, tikroji biblijinio žodžio prasmė. 


____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
Atsakyti
Sweet666
2012 m. balandžio 8 d. 19:13:23 2012-04-08 19:14:31
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

manau, visi galvoje turi neatakytų klausimų, tačiau tikėti ar ne - kiekvieno asmeninis pasirinkimas.

Man pačiai, kai kurie bažnytiniai dalykai  yra nepriimtini, tačiau vis dėlto dar neatmečiau ir neišmečiau krikščionybės iš savo gyvenimo....

velniux, ką tu laikai tikruoju tikėjimu? Labai įdomu "išgirsti".


Atsakyti
Misantropia
2012 m. balandžio 8 d. 19:12:06
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

O kodėl ir ne?

Niekas žvakės ties jo lova nelaikė.{#}

Nors gal problemų su potencija turėjo? Tai paaiškintų tuos visus paistalus apie skaistybę ir celibatą {#}

Bet kuriuo atveju tiesa slypi kažkur anapus{#}


____________________
Oooooo... what does this button do?
Atsakyti
velniux
2012 m. balandžio 8 d. 19:12:05
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Ten skelbiamas tikrasis tikėjimas, o ne bažnyčios iškreiptas variantas. Tiesa ta, kad net ir be tų evangelijų pagalbos vis daugiau žmonių nusigręžia nuo bažnyčios hierarchijos ir pereina prie tikrojo tikėjimo.

 


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
V3rtig0
2012 m. balandžio 8 d. 19:09:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Norėčiau atsakymo į šį, ir daug kitų klausimų. Politizuota religija su savo dogmom yra viena iš priežasčių, kodėl atmečiau nuo vaikystės man per gerklę grūstą krikščionybę.


____________________
bacon
Atsakyti
Alvydas1
2012 m. balandžio 8 d. 19:06:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Yra išlikusių tų apokrifinių biblijų fragmentų. Juos rado olose prie Mirusios jūros, berods Kumrane. Klausymas, kodėl jos nepaskelbtos plačiai visuomenei, o tik patikėtos Vatikano mokslininkams? Kas ten skelbiama?


____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
Atsakyti
V3rtig0
2012 m. balandžio 8 d. 18:59:50
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Na, jos nebuvo sunaikintos. Neseniai mačiau dokumentiką apie viename Egipto urvų rastą Judo evangeliją. Vėliau mokslininkai sugebėjo nustatyti jos amžių ir padarė išvadą, kad ji - autentiška. Bet dėl labai kontroversiško požiūrio į "išdaviką Judą" (evangelijoje rašoma, kad viską, ka padarė Judas, buvo Jėzaus nurodymai) ji buvo atmesta.


____________________
bacon
Atsakyti
velniux
2012 m. balandžio 8 d. 18:58:43
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jo, evangelijų tikrai buvo daugiau. Renesanso metu, bažnyčiai persitvarkant buvo paliktos tik keturios - tos, kurios buvo rašytos pačių artimiausių Jėzui žmonių. Tos, kurios bažnyčiai neįtiko arba pateikė abejotinus faktus buvo atmestos. Tiesa, buvo dar ir Jėzaus evangelija. Va su ja pati įdomiausia istorija ir ji bažnyčiai yra pati neparankiausia, kad ir kaip keistai tai skambėtų.


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
Sweet666
2012 m. balandžio 8 d. 18:56:37
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

juokingiausia, kad autorius ištraukas iš "prarastųjų" evangelijų cituoja savo knygoje. :D


Atsakyti
V3rtig0
2012 m. balandžio 8 d. 18:55:14
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Evangelijų iš tiesų buvo daugiau. Bet sedėjo bičeliai senovės Romoje ir atmetinėjo "netinkamas".


____________________
bacon
Atsakyti
Sweet666
2012 m. balandžio 8 d. 18:54:28
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

mhm, knygoje rašoma, kad Jėzus buvo paprastas mirtingasis, turėjo žmoną - Mariją Magdaleną, kuri vaizduojama jam iš dešinės Da Vinčio paveiksle "Paskutinė vakarienė",su kuria susilaukė dukters Saros.

Taip pat rašoma, kad būta daugiau evangelijų, kuriose aprašomas Jėzaus, kaip  nedieviškojo vyro gyvenimas,tačiau į Bibliją jos nepapuolė, nes buvo sunaikintos.

Man dar vienas klausimas iškyla - iš kur Da Vinčis žinojo tikrąją tiesą, kurią pavaizdavo savo paveiksle? :)

Vis dėlto per daug spragų. Ir aš taip pat linkus manyti, kaip bibliotekininkė ir sakė , kad čia tik autoriaus išmonė.


Atsakyti
Alvydas1
2012 m. balandžio 8 d. 18:53:57
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Komercinis triukas: bažnyčia iš ties daug ką slepia, tad sukurus sąmokslo teoriją, sulauksi gausią palaikančiųjų armiją. Aš savo ruožtu siulau pačiai paskaityti  Michael J. Gelb "Iššifruojant Da Vinčį". Tai iįties argumentuoti Deno prasimanymų paneigimai.


____________________
Sielos polėkis, išmokantis skrist - Galimybės ribotos, bet pasiryžęs bandyt. Pink Floyd - Learning to Fly
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. balandžio 8 d. 18:51:17
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Aha, panašiai. "Prarastam simbolyje" yra veikėjas A, jis turi reikalų su veikėju B ir C, kurie turi reikalų tarpusavyje iš anksčiau. A tiktai įveliamas į B ir C reikalų sūkurį, ir dėl to A tampa pačiu pagrindiniu veikėju. O tada, knygoje atsiranda daugiau veikėjų, kurie nėra pagrindiniai, tačiau daug veikia ir nuveikia, daug įdomių įvykių per juos nutinka. Knygoje tų veikėjų reikšmę sunkiau suprasti, nei filme, bent jau man...

Apskritai, ta knyga tikrai labai sudomino ir suvalgiau ją per kelias dienas ;) Skaičiau užpraeitų metų vasarą...


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
R7wa
2012 m. balandžio 8 d. 18:46:51
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Man tai tik autoriaus išmonė pasipelnyti {#} 

Žinoma, apie tokius žmones galima prikurti daug legendų, nes daugelio metų spragos tai leidžia, be to, tuo metu viskas nebuvo taip fiksuojama, kaip dabar. Tačiau ar tuo tikėti, čia jau kitas klausimas. 


____________________
Nenoriu rasti vietos ar poilsio – krutėti, krutėti, krutėti. Kol mirtis iš tavęs krutėjimą atims. Gilė Ara
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. balandžio 8 d. 18:43:41
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Vadinasi, šitas "faktas" - fantazija.


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
V3rtig0
2012 m. balandžio 8 d. 18:42:27
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Būtent tos vienintelės, "The Lost Symbol", nesu skaitęs. Reikės pasidomėt. Nors, galiu pasakyti, kad beveik visos D.B. knygos seka vienu šablonu - veikėjas A įpinamas į kažkokias pinkles su veikėju B, kuris yra priešingos lyties. Jiems padeda veikėjas C, bet vėliau knygoje paaiškėja, kad tai - blogietis, ir tada jau prasideda A ir B vs C. {#}


____________________
bacon
Atsakyti
velniux
2012 m. balandžio 8 d. 18:41:32
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Jėzus turėjo dukterį? Va čia tai tikrai visiška fantazija.

 


____________________
"Death may be the biggest of all human blessings" - Socrates
Atsakyti
4Blackberry
2012 m. balandžio 8 d. 18:39:24
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Žiūrėjau filmą. Pernelyg nesudomino ir net nebandžiau domėtis. Manau, kad rašytojas rašė remdamasis tikrovės faktais, bet ir šiek tiek išsigalvojo, nes knyga nebūtų tokia įdomi. Nemanau, kad tai nereikšmingas dalykas. Kai kurie faktai tikri ir labai vertingi. Dabar neatsiminsiu visko, bet tikrai žinau, kad vertės tiek knygoje, tiek filme, yra. Mane labiausiai nustebino tai, kad tikrai Jėzus turėjo dukterį Sarą... Niekada negirdėjau apie tai... Vis dar visko iki galo nesupratau ;)

Beje, kita Dan'o Brown'o knyga "Prarastas simbolis" man tikrai patiko. Tai galvoju, kad ir kada "Da Vinčio kodą" reikia perskaityti... :)


____________________
Gaila, kad Dievas mūsų nebepageidauja čia.
Atsakyti
V3rtig0
2012 m. balandžio 8 d. 18:31:25
Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nemaža dalis "faktų" iš romano yra autoriaus vaizduotės vaisiai, neturintys pagrindo realiame gyvenime. Bet ir jie gal iš tiesų atverti akis ir pakeisti mąstymą apie religiją, ypatingai, krikščionybę. Bent jau man turėjo nemažą efektą. 


____________________
bacon
Atsakyti
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
Silentist The Twins Love System
 The Twins
 
Sahja Diana Dargė Ten, kur tu
 Diana Dargė
 
malia INXS Disappear
 INXS
 Su vasara !!!!!!!
DjVaids Take That Pray
 Take That
 

Šiuo metu vertiname


Thin Lizzy Thin Lizzy
7,9

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

23:41 - einaras13
...ir bent jau teoriškai apmokestinimas čia būtų veikęs.
23:40 - einaras13
Jau negana DELFI irgi nesiūlo aukščiausios kokybės, bet paywall'as mane provokuoja pereiti prie kitų alternatyvų. LRT, pavyzdžiui - mažiau naujienų, bet kokybiškesnis ir nemokamas turinys. Music'as tuo tarpu konkurentų vis dar, manau, neturi...
23:39 - einaras13
...jau turbūt 70-80% turinio yra mokama.
23:38 - einaras13
Tuo tarpu labiau klestintys tinklalapiai paywall'ą išnaudoja su pasimėgavimu. Aš mėgstu DELFI paskaityti, tai jie neprenumeruojančius skaitytojus terorizuoja vis labiau ir labiau. Jei prieš metus ar du po paywall'ų buvo pakišta 20-30 % straipsnių, dabar..
23:37 - einaras13
...o dabar to padaryti nebegalime, nebėra ko apmokestint. O ir siūlomas produktas skylėtas, reiktų problemas pirma susitvarkyti.
23:36 - einaras13
Silentist gerą frazę irgi pasakė. Šiek tiek siejasi su tuo, kad aš (ir ne tik aš, man rods ir tu, Rūta) tais pačiais 2014 metais siūlėmė įvesti mokamą narystę. Gal tai būtų buvęs pernelyg laiką aplenkęs sprendimas, bet dabar jis būtų taip madingas...
23:34 - einaras13
Turėtume ir žmogiškųjų resursų, pildančių duombazę, ir daugiau lankytojų generuotų didesnes pajamas iš reklamos, o ir apmokamą programuotoją galėtume daug dažniau išnaudoti geriems tikslams ir šitų nesąmoningų bugų tvarkymui.
23:32 - einaras13
Ne, vartotojai aišku negrįžo, nes priemonių buvo imtasi kokiais 6-7 metais per vėlai. Reikėjo kažkokios restruktūrizacijos imtis iškart, 2014 m. birželį (kai buvo panaikintos perklausos). Tada, praėjus lygiai 10 metų, mes turėtume daug geresnį tinklalapį.
16:06 - Silentist
Nemokami internetai iseina is mados
15:54 - Rutonė
svetainės su tiek problemų ir, kaip suprantu, 0 Eur sąskaitoj. Na, viena bėda dingo – niekas nebeklausia, ar iš sčia galima parsisiųst dainų. Kita vertus – perklausos grįžo (ir nemokamos), o vartotojai, deja, ne,,,
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 198
  Iš viso užsiregistravę: 73366
  Naujausias narys: dulhnmyycf
  Šiandien apsilankė: 148502