Mano patys geriausi (albumai) eilės tvarka pradedant nuo pačio geriausio:
1 Sparks - The Girl Is Crying In Her Latte
2 Depeche Mode - Memento Mori
3 Metallica - 72 Seasons
4 Till Lindemann - Zunge
5 Smashing Pumpkins - Atum (I,II,III)
6 Duran Duran - Danse Macabre
7 The Rolling Stones - Hackney Diamonds
8 Andy Taylor - Man's A Wolf To Man
9 Alice Cooper - Road
10 Public Image Limited - End Of World
Metų koncertinis:
Soft Cell - Non Stop Erotic Cabaret... And Other Stories:Live
Metų simfoninis:
New Model Army - Sinfonia
Metų nusivylimas:
U2 - Songs Of Surrender
Metų taip ir normaliai neperklausyti ir galimai neįvertinti:
Blur - The Ballad Of Darren
Pretenders - The Relentless
Uriah Heep - Chaos & Colour
Metų asmeninis atradimas:
Devin Townsend
Šiaip mano skoniui metai buvo labai derlingi, atsižvelgiant į tai kad mano muziką sudaro tie kas jau seniai turi savo vardus, labai naujos ir jaunos muzikos nelabai viršinu, galbūt esu per daug išrankus. Branda ir amžius daro savo.
Richardo Tandy (ELO) klaviatūrų paletė buvo svarbi grupės garso sudedamoji dalis, ypač albumuose „A New World Record“, „Out of the Blue“, „Discovery“ ir „Time“.
Tai 10 balų sistema daug universalesnė nei 5. Be to, jau dabar aktyvumas yra mažokas, grįžus prie penkiabalės sistemos bus labai daug dainų, kurios gauna nulį. Iškritimas bus randomizuotas, o ne žmonių apspręstas.
Tai, kad tamsta nerandi už ką balsuot, dar nėra argumentas daryti visiems taikomas balsavimo taisykles. Be to, juk žinai, jog nebūtina balsuot už viską, gali duot 10, 9, 8, 7 ir 6, likusių penkių balų nebūtina paskirti.
Jau kuris laikas nebebalsuoju LT top 30, nes negaliu išrinkti 10 variantų, o balsuoti už beleką nenoriu. Lietuviai nesukuria tiek gerų dainų, o jei ir sukuria tai čia nepatenka. Siūlau mažinti iki 5 pasirinkimų
2024 m. vasario 1 d. 00:06:15
Mano patys geriausi (albumai) eilės tvarka pradedant nuo pačio geriausio:
1 Sparks - The Girl Is Crying In Her Latte
2 Depeche Mode - Memento Mori
3 Metallica - 72 Seasons
4 Till Lindemann - Zunge
5 Smashing Pumpkins - Atum (I,II,III)
6 Duran Duran - Danse Macabre
7 The Rolling Stones - Hackney Diamonds
8 Andy Taylor - Man's A Wolf To Man
9 Alice Cooper - Road
10 Public Image Limited - End Of World
Metų koncertinis:
Soft Cell - Non Stop Erotic Cabaret... And Other Stories:Live
Metų simfoninis:
New Model Army - Sinfonia
Metų nusivylimas:
U2 - Songs Of Surrender
Metų taip ir normaliai neperklausyti ir galimai neįvertinti:
Blur - The Ballad Of Darren
Pretenders - The Relentless
Uriah Heep - Chaos & Colour
Metų asmeninis atradimas:
Devin Townsend
Šiaip mano skoniui metai buvo labai derlingi, atsižvelgiant į tai kad mano muziką sudaro tie kas jau seniai turi savo vardus, labai naujos ir jaunos muzikos nelabai viršinu, galbūt esu per daug išrankus. Branda ir amžius daro savo.
____________________
Žmogus - invazinė rūšis
2024 m. sausio 21 d. 17:44:28
MANO IRGI PERNAI LYDERE BUVO DEPECHE MODE GHOST AGAIN
____________________
Topai naujovės atradimai