Music.lt logo
TAVO STILIUS:
rock  /  heavy  /  alternative
pop  /  electro  /  hiphop  /  lt
Prisijunk
Prisimink / Pamiršau

Paprasčiausias būdas prisijungti - Facebook:

Prisijunk


Jau esi narys? Prisijunk:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:

Įprasta registracija:
Vartotojo vardas:
Slaptažodis: (bent 6 simboliai)
Pakartokite slaptažodį:
El. pašto adresas: (reikės patvirtinti)

FOTO REPORTAŽAS | YANN TIERSEN Kerber Complete Tour: Solo Piano + Electronics Vilniuje

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Nuotraukos autorius Vytenis Jurevičius

Nuotraukos autorius Vytenis Jurevičius

2024 m. kovo 14 d. Vilniuje, „Compensa“ koncertų salėje, koncertą surengė žymus prancūzų multi-instrumentalistas ir kompozitorius Yannas Tiersenas. Po 9-erių metų pertraukos su koncertiniu turu „Kerber Complete Tour: Solo Piano + Electronics“ į Lietuvą sugrįžęs muzikantas klausytojus pakvietė į dviejų dalių pasirodymą: pirmojoje skambėjo fortepijonu atliekami žinomiausi Y.Tierseno kūriniai, antrojoje – elektroninė muzika.

Šis Yanno Tierseno turas – netradicinis, jo metu muzikantas daugiausia dėmesio skiria tam, kas būtų neįmanoma įprastų gastrolių metu: asmeninio ryšio, įdomių žmonių ir vietų paieškoms. Pats vienas, be komandos ir reikalavimų sąrašo, Y.Tiersenas savo kemperiu keliauja po visą Europą, vengdamas greitkelių, rengdamas pasirodymus įvairiuose miestuose, miesteliuose bei kaimuose. Instrumentalistas tikisi, jog turo, kuris prasidėjo Orleane ir baigsis Bretanėje, metu jam kasdien pavyks pietauti ar vakarieniauti vis kito vietinio žmogaus – bičiulio, koncerto organizatoriaus ar gerbėjo – namuose.

Yanno Tierseno vardas dažniausiai siejamas su svajingos melancholijos persmelktomis melodijomis, skambančiomis romantinėje komedijoje „Amelija iš Monmartro“ (su žaviąja Audrey Tautou pagrindiniame vaidmenyje) bei vokiečių tragikomedijos „Good Bye, Lenin!“ garso takeliu. Tačiau jo muzika – gerokai daugiau nei vien tik kino pasaulis: kritikai Y.Tierseno kūrybą lygina su Philipo Glasso ir Michaelo Nymano kūriniais, nekyla abejonių, jog jis – vienas ryškiausių ir originaliausių šio laikmečio kompozitorių. Nors Tierseno muzikinis stilius – lengvai atpažįstamas, bet sunkiai apibrėžiamas – kiekvienas jo albumas vis kitoks, melancholiškas skambesys virtuoziškai komponuojamas su klasikinės, folk, pop ir roko muzikos elementais.

Savo kompozicijose Yannas Tiersenas naudoja begalę įvairiausių instrumentų, kurių dalies net negalima pavadinti muzikiniais: nuo klasikinio iki žaislinio fortepijono, nuo skirtingų gitarų iki buzukio ir ūdo, nuo valtornos ir saksofono iki metalofono, vibrafono, tam-tam būgnų, spausdinimo mašinėlės, virtuvinių prietaisų ir dviračio ratų skleidžiamų garsų. Įspūdinga ir tai, kad visais šiais instrumentais tiek įrašų studijoje, tiek gyvuose pasirodymuose jis groja pats.

Nors viename interviu Tiersenas yra sakęs: „Aš nesu kompozitorius ir neturiu klasikinio muzikinio išsilavinimo“, tai galima laikyti koketavimu. Pradėjęs groti pianinu vos būdamas ketverių, sulaukęs šeštojo gimtadienio Yannas jau mokėsi groti smuiku, vėliau gilino žinias muzikos konservatorijose Renė, Nante ir Pajūrio Bulonėje. Studijuodamas Renė, Tiersenas susižavėjo tokiomis grupėmis kaip „Nirvana“, „Nick Cave and The Bad Seeds", „The Cramps", „Television", „Suicide", ir būdamas 13-os, pasidavęs paaugliškam maksimalizmui, sudaužė smuiką, nusipirko gitarą ir įkūrė roko grupę.

Grupė netrukus iširo ir Tiersenas pradėjo eksperimentuoti su sintezatoriumi, sempleriu, būgnų mašina bei įrašinėti savo muziką. Ieškodamas savo įsivaizduojamo tobulo skambesio ir perklausęs galybę įvairios muzikos, jis nusprendė, kad tai, ko ieško ir neranda, gali sukurti pats. 1993-iųjų vasarą, naudodamas gitarą, smuiką ir klavišinį akordeoną, muzikantas sukūrė 40 kompozicijų, kurios virto pirmaisiais Yanno Tierseno muzikos albumais. Savo kūrybą kompozitorius pavadino „muzikinės anarchijos vizija“, nes kurdamas vadovavosi ne klasikiniais kanonais, o intuicija ir savo vidiniu matymu.

1995-1996 m. vos per pusmetį buvo išleisti du pirmieji Y.Tierseno albumai „La Valse Des Monstres" ir „Rue Des Cascades" (trumpų kūrinių, sukurtų naudojant žaislinį pianiną, klavesiną, smuiką, klavišinį akordeoną ir mandoliną, rinkinys). 1998-aisiais išleistas trečiasis jo albumas „Le Phare" pelnė Tiersenui ne tik komercinę sėkmę, bet ir entuziastingą kritikų pripažinimą: šie muzikos kūrėją vadino vienu originaliausių ir pirmaujančių naujojo amžiaus kompozitorių.

Sulaukęs populiarumo Prancūzijoje, Yannas Tiersenas netruko išgarsėti visame pasaulyje – 2001 m. ekranuose pasirodė J.P.Jeunet filmas „Amelija iš Monmartro“, kurio garso takelį sukūrė talentingasis kompozitorius. Itin populiarioje romantinėje komedijoje skambėjo naujos kompozicijos ir dalis kūrinių iš pirmųjų trijų Y.Tierseno albumą, jų autorius buvo apdovanotas „Cezario“ apdovanojimu už geriausią filmui parašytą muziką, Pasaulinės garso takelių akademijos („World Sountrack Academy“) apdovanojimu, o „Amelijos iš Monmartro“ garso takelio albumas pateko į daugelio šalių muzikos topus, įskaitant pirmąją vietą Prancūzijos albumų tope.



Nenuostabu, jog pasaulinė filmo „Amelija iš Monmartro" šlovė jo muzikos autorių padarė paklausų kino pasaulyje: 2003 m. ir 2008 m. ekranuose pasirodė tragikomedija „Labas, Leninai!" ir dokumentinė drama „Tabarly", abiejų filmo garso takelius Y.Tiersenas sukūrė nuo nulio.

Įrašinėdamas savo vėlesnius albumus Yannas Tiersenas pradėjo bendradarbiauti su tokiais žinomais muzikantais ir solistais kaip „Ensemble Orchestral Synaxis“, Lisa Germano, Neil Hannon („Divine Comedy“), Jane Birkin, Elizabeth Fraser („Cocteau Twins“), Stuart A.Staples („Tindersticks“) ir kitais. Naujausias Yanno Tierseno albumas „11 5 18 2 5 18" pasirodė 2022 m.

Koncerte Vilniuje lankėsi ir renginio akimirkas fiksavo fotografas Vytenis Jurevičius

Yann Tiersen | 2024.03.14



Susijusi informacija


  • Naudojant music.lt informaciją internete aktyvi nuoroda į www.music.lt yra būtina.
  • Naudojant music.lt informaciją radijo/televizijos eteryje, būtina paminėti, jog informaciją pateikia www.music.lt.
  • Užfiksavus pažeidimus bus kreipiamasi į atitinkamus teisėsaugos organus.


Šaltinis: Music.lt   Peržiūrėta kartų: 640   Data: 2024-03-15
Esamas tekstas

Nuotraukos autorius Vytenis Jurevičius2024 m. kovo 14 d. Vilniuje, „Compensa“ koncertų salėje, koncertą surengė žymus prancūzų multi-instrumentalistas ir kompozitorius Yannas Tiersenas. Po 9-erių metų pertraukos su koncertiniu turu „Kerber Complete Tour: Solo Piano + Electronics“ į Lietuvą sugrįžęs muzikantas klausytojus pakvietė į dviejų dalių pasirodymą: pirmojoje skambėjo fortepijonu atliekami žinomiausi Y.Tierseno kūriniai, antrojoje – elektroninė muzika.

Šis Yanno Tierseno turas – netradicinis, jo metu muzikantas daugiausia dėmesio skiria tam, kas būtų neįmanoma įprastų gastrolių metu: asmeninio ryšio, įdomių žmonių ir vietų paieškoms. Pats vienas, be komandos ir reikalavimų sąrašo, Y.Tiersenas savo kemperiu keliauja po visą Europą, vengdamas greitkelių, rengdamas pasirodymus įvairiuose miestuose, miesteliuose bei kaimuose. Instrumentalistas tikisi, jog turo, kuris prasidėjo Orleane ir baigsis Bretanėje, metu jam kasdien pavyks pietauti ar vakarieniauti vis kito vietinio žmogaus – bičiulio, koncerto organizatoriaus ar gerbėjo – namuose.

Yanno Tierseno vardas dažniausiai siejamas su svajingos melancholijos persmelktomis melodijomis, skambančiomis romantinėje komedijoje „Amelija iš Monmartro“ (su žaviąja Audrey Tautou pagrindiniame vaidmenyje) bei vokiečių tragikomedijos „Good Bye, Lenin!“ garso takeliu. Tačiau jo muzika – gerokai daugiau nei vien tik kino pasaulis: kritikai Y.Tierseno kūrybą lygina su Philipo Glasso ir Michaelo Nymano kūriniais, nekyla abejonių, jog jis – vienas ryškiausių ir originaliausių šio laikmečio kompozitorių. Nors Tierseno muzikinis stilius – lengvai atpažįstamas, bet sunkiai apibrėžiamas – kiekvienas jo albumas vis kitoks, melancholiškas skambesys virtuoziškai komponuojamas su klasikinės, folk, pop ir roko muzikos elementais.

Savo kompozicijose Yannas Tiersenas naudoja begalę įvairiausių instrumentų, kurių dalies net negalima pavadinti muzikiniais: nuo klasikinio iki žaislinio fortepijono, nuo skirtingų gitarų iki buzukio ir ūdo, nuo valtornos ir saksofono iki metalofono, vibrafono, tam-tam būgnų, spausdinimo mašinėlės, virtuvinių prietaisų ir dviračio ratų skleidžiamų garsų. Įspūdinga ir tai, kad visais šiais instrumentais tiek įrašų studijoje, tiek gyvuose pasirodymuose jis groja pats.

Nors viename interviu Tiersenas yra sakęs: „Aš nesu kompozitorius ir neturiu klasikinio muzikinio išsilavinimo“, tai galima laikyti koketavimu. Pradėjęs groti pianinu vos būdamas ketverių, sulaukęs šeštojo gimtadienio Yannas jau mokėsi groti smuiku, vėliau gilino žinias muzikos konservatorijose Renė, Nante ir Pajūrio Bulonėje. Studijuodamas Renė, Tiersenas susižavėjo tokiomis grupėmis kaip „Nirvana“, „Nick Cave and The Bad Seeds", „The Cramps", „Television", „Suicide", ir būdamas 13-os, pasidavęs paaugliškam maksimalizmui, sudaužė smuiką, nusipirko gitarą ir įkūrė roko grupę.

Grupė netrukus iširo ir Tiersenas pradėjo eksperimentuoti su sintezatoriumi, sempleriu, būgnų mašina bei įrašinėti savo muziką. Ieškodamas savo įsivaizduojamo tobulo skambesio ir perklausęs galybę įvairios muzikos, jis nusprendė, kad tai, ko ieško ir neranda, gali sukurti pats. 1993-iųjų vasarą, naudodamas gitarą, smuiką ir klavišinį akordeoną, muzikantas sukūrė 40 kompozicijų, kurios virto pirmaisiais Yanno Tierseno muzikos albumais. Savo kūrybą kompozitorius pavadino „muzikinės anarchijos vizija“, nes kurdamas vadovavosi ne klasikiniais kanonais, o intuicija ir savo vidiniu matymu.

1995-1996 m. vos per pusmetį buvo išleisti du pirmieji Y.Tierseno albumai „La Valse Des Monstres" ir „Rue Des Cascades" (trumpų kūrinių, sukurtų naudojant žaislinį pianiną, klavesiną, smuiką, klavišinį akordeoną ir mandoliną, rinkinys). 1998-aisiais išleistas trečiasis jo albumas „Le Phare" pelnė Tiersenui ne tik komercinę sėkmę, bet ir entuziastingą kritikų pripažinimą: šie muzikos kūrėją vadino vienu originaliausių ir pirmaujančių naujojo amžiaus kompozitorių.

Sulaukęs populiarumo Prancūzijoje, Yannas Tiersenas netruko išgarsėti visame pasaulyje – 2001 m. ekranuose pasirodė J.P.Jeunet filmas „Amelija iš Monmartro“, kurio garso takelį sukūrė talentingasis kompozitorius. Itin populiarioje romantinėje komedijoje skambėjo naujos kompozicijos ir dalis kūrinių iš pirmųjų trijų Y.Tierseno albumą, jų autorius buvo apdovanotas „Cezario“ apdovanojimu už geriausią filmui parašytą muziką, Pasaulinės garso takelių akademijos („World Sountrack Academy“) apdovanojimu, o „Amelijos iš Monmartro“ garso takelio albumas pateko į daugelio šalių muzikos topus, įskaitant pirmąją vietą Prancūzijos albumų tope.



Nenuostabu, jog pasaulinė filmo „Amelija iš Monmartro" šlovė jo muzikos autorių padarė paklausų kino pasaulyje: 2003 m. ir 2008 m. ekranuose pasirodė tragikomedija „Labas, Leninai!" ir dokumentinė drama „Tabarly", abiejų filmo garso takelius Y.Tiersenas sukūrė nuo nulio.

Įrašinėdamas savo vėlesnius albumus Yannas Tiersenas pradėjo bendradarbiauti su tokiais žinomais muzikantais ir solistais kaip „Ensemble Orchestral Synaxis“, Lisa Germano, Neil Hannon („Divine Comedy“), Jane Birkin, Elizabeth Fraser („Cocteau Twins“), Stuart A.Staples („Tindersticks“) ir kitais. Naujausias Yanno Tierseno albumas „11 5 18 2 5 18" pasirodė 2022 m.

Koncerte Vilniuje lankėsi ir renginio akimirkas fiksavo fotografas Vytenis Jurevičius


Siūlomas pataisytas variantas

Pastabos

 

Komentarai (0)

Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI
Suraskite ir pridėkite norimus kūrinius, albumus arba grupes:


Patvirtinti
Komentarų nėra. Būk pirmas!
Susijusi muzika: pasirinkti
PERŽIŪRĖTI
RAŠYTI

Susijusios naujienos

RENGINIO RECENZIJA | Ne taip lietuviai įsivaizdavo Yanną Tierseną (+ FOTO GALERIJA)
8
3

Kovo 7-osios vakarą Vilniuje koncertavo žmogus, į savo koncertą sutraukęs ne tik muzikos mėgėjus, melomanus, bet ir kino mylėtojus. Būtent ten – filmuose, o gal tiksliau filme, ne vienas klausytojas atrado kompozitorių ir muzikantą Yanną Tierseną. Vienai ...
Šiandien Vilniuje skambės romantiška Yanno Tierseno muzika
1
0

Jau šiandien, kovo 7 d. Vilniuje, naujoje „Compensa“ koncertų salėje pirmą kartą mūsų šalyje savo pasirodymą surengs žymus prancūzų kompozitorius, multi-instrumentalistas Yannas Tiersenas su grupe. Akivaizdu, kad šis menininkas yra labai laukiamas Lietuvo...
Yanno Tierseno koncertą Vilniuje „apšildys“ vienos moters orkestras
2
0

Kovo 7 d. Vilniuje, naujoje „Compensa“ koncertų salėje, savo pasirodymą surengs žymus prancūzų kompozitorius, multi-instrumentalistas Yannas Tiersenas su grupe. Kartu su savimi menininkas atveža ir savo prodiusuojamą jaunąją atlikėją Tiny Feet, kuri pasir...
Pirmą kartą Vilniuje – romantiškos „Amelijos iš Monmartro“ kompozitorius Yann Tiersen su grupe
5
4

2015 m. kovo 7 d. Vilniuje, naujoje „Compensa“ koncertų salėje pirmą kartą Lietuvoje savo koncertą surengs žymus prancūzų kompozitorius, multi-instrumentalistas Yannas Tiersenas su grupe. Talentingas menininkas, kritikų nuolat lyginamas su garsiaisiais kū...

Copyright 2001-2024 music.lt. Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo draudžiama.
Pasiūlė Daina Mėgsta
Silentist The Twins Love System
 The Twins
 
Sahja Diana Dargė Ten, kur tu
 Diana Dargė
 
malia INXS Disappear
 INXS
 Su vasara !!!!!!!
DjVaids Take That Pray
 Take That
 

Šiuo metu vertiname


The White Stripes The White Stripes
8,4

Patinka? Spausk ir pridėk prie mėgstamų!

Užsiregistruok ir vertink!

Artimiausi įvykiai

Kas vyksta?

  Daugiau

Pokalbių dėžutė

23:41 - einaras13
...ir bent jau teoriškai apmokestinimas čia būtų veikęs.
23:40 - einaras13
Jau negana DELFI irgi nesiūlo aukščiausios kokybės, bet paywall'as mane provokuoja pereiti prie kitų alternatyvų. LRT, pavyzdžiui - mažiau naujienų, bet kokybiškesnis ir nemokamas turinys. Music'as tuo tarpu konkurentų vis dar, manau, neturi...
23:39 - einaras13
...jau turbūt 70-80% turinio yra mokama.
23:38 - einaras13
Tuo tarpu labiau klestintys tinklalapiai paywall'ą išnaudoja su pasimėgavimu. Aš mėgstu DELFI paskaityti, tai jie neprenumeruojančius skaitytojus terorizuoja vis labiau ir labiau. Jei prieš metus ar du po paywall'ų buvo pakišta 20-30 % straipsnių, dabar..
23:37 - einaras13
...o dabar to padaryti nebegalime, nebėra ko apmokestint. O ir siūlomas produktas skylėtas, reiktų problemas pirma susitvarkyti.
23:36 - einaras13
Silentist gerą frazę irgi pasakė. Šiek tiek siejasi su tuo, kad aš (ir ne tik aš, man rods ir tu, Rūta) tais pačiais 2014 metais siūlėmė įvesti mokamą narystę. Gal tai būtų buvęs pernelyg laiką aplenkęs sprendimas, bet dabar jis būtų taip madingas...
23:34 - einaras13
Turėtume ir žmogiškųjų resursų, pildančių duombazę, ir daugiau lankytojų generuotų didesnes pajamas iš reklamos, o ir apmokamą programuotoją galėtume daug dažniau išnaudoti geriems tikslams ir šitų nesąmoningų bugų tvarkymui.
23:32 - einaras13
Ne, vartotojai aišku negrįžo, nes priemonių buvo imtasi kokiais 6-7 metais per vėlai. Reikėjo kažkokios restruktūrizacijos imtis iškart, 2014 m. birželį (kai buvo panaikintos perklausos). Tada, praėjus lygiai 10 metų, mes turėtume daug geresnį tinklalapį.
16:06 - Silentist
Nemokami internetai iseina is mados
15:54 - Rutonė
svetainės su tiek problemų ir, kaip suprantu, 0 Eur sąskaitoj. Na, viena bėda dingo – niekas nebeklausia, ar iš sčia galima parsisiųst dainų. Kita vertus – perklausos grįžo (ir nemokamos), o vartotojai, deja, ne,,,
Daugiau  

Informacija

  Šiuo metu naršo narių: 1
  Neregistruotų vartotojų: 372
  Iš viso užsiregistravę: 73366
  Naujausias narys: dulhnmyycf
  Šiandien apsilankė: 150417